Nabór wniosków o przyznanie dofinansowania przedsiębiorcom części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem informuje, że ogłoszony został nabór wniosków o przyznanie dofinansowania przedsiębiorcom części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19.

Wniosek o dofinansowanie przedsiębiorca składa do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na swoją siedzibę.

Dofinansowanie może zostać przyznane:
  • mikroprzedsiębiorcom,
  • małym przedsiębiorcom,
  • średnim przedsiębiorcom
na okres nie dłuższy niż 3 miesiące.

Szczegółowe zasady dotyczące dofinansowania znajdują się pod adresem: https://zakopane.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzb-wynagrodzenia

Wnioski o udzielenie dofinansowania składać można:
  • elektronicznie za pośrednictwem platformy praca.gov.pl,
  • drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem, ul. Ks. Stolarczyka 14, 34-500 Zakopane,
  • do punktu oddawczego znajdującego się przy wejściu do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Zakopanem. W tym przypadku dokumenty należy złożyć w kopercie zawierającej dane wnioskodawcy, w tym dane kontaktowe (telefon, e-mail). Ta forma złożenia wniosku oznacza brak możliwości potwierdzenia wpływu wniosku do Urzędu.
Składana dokumentacja obejmować powinna:
  1. umowę o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 wraz z załącznikami, tj.:
  2. załącznik 1 do umowy - wniosek o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19,
    1. załącznik 1 do wniosku - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19,
    2. załącznik 2 do wniosku - wykaz pracowników, zawierający imienną listę pracowników objętych Umową oraz 3 kalkulatory,
  3. załącznik 2 do umowy - zestawienie źródeł finansowania,
  4. kopię pełnomocnictwa (w przypadku działania przez pełnomocnika).
 
W przypadku składania wniosku drogą pocztową lub do punktu oddawczego należy do niego dołączyć dwa egzemplarze podpisanego wzoru umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne wraz z załącznikami, dostępnego na stronie internetowej: https://zakopane.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzb-wynagrodzenia
 
W razie dodatkowych pytań Urząd prosi o kontakt:
Informacje o publikacji dokumentu