Wniosek o dofinansowanie przedsiębiorca składa do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na swoją siedzibę.
Dofinansowanie może zostać przyznane przedsiębiorcy będącemu osobą fizyczną niezatrudniającemu pracowników na okres nie dłuższy niż 3 miesiące.
Szczegółowe zasady dotyczące dofinansowania znajdują się pod adresem: https://zakopane.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzc-samozatrudnieni
Wnioski o udzielenie dofinansowania składać można:
- elektronicznie za pośrednictwem platformy praca.gov.pl,
- drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem, ul. Ks. Stolarczyka 14, 34-500 Zakopane,
- do punktu oddawczego znajdującego się przy wejściu do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Zakopanem. W tym przypadku dokumenty należy złożyć w kopercie zawierającej dane wnioskodawcy, w tym dane kontaktowe (telefon, e-mail). Ta forma złożenia wniosku oznacza brak możliwości potwierdzenia wpływu wniosku do Urzędu.
- umowę o wypłatę dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19,
- wniosek o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającą pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19,
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19,
- kopię pełnomocnictwa (w przypadku działania przez pełnomocnika).
W razie dodatkowych pytań Urząd prosi o kontakt:
- telefoniczny pod nr 18 20 154 79 (w.109), 18 20 217 97, 18 20 217 98, 18 20 217 92,
- mailowy na adres: wsparcie@zakopane.praca.gov.pl